BonAir
بن ایر

مدیر كل میراث فرهنگی استان تاكید كرد:

ضرورت ساماندهی ۳۰۰۰ خانه مسافر غیرمجاز در یزد

ضرورت ساماندهی ۳۰۰۰ خانه مسافر غیرمجاز در یزد

به گزارش بن ایر مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با تاكید بر ضرورت استاندارسازی هتل های یزد، این اقدام را در جهت رضایت گردشگران ضروری خواند.


به گزارش بن ایر به نقل از ایسنا، سید مصطفی فاطمی در جمع هتلداران استان با تقدیر از خدمات آنها در روزهای نوروز ۹۸، به لزوم استانداردسازی هتل های استان اشاره نمود و اظهار داشت: این امر در جهت بالا بردن خدمات كیفی به گردشگران و رفاه بیشتر مسافران لازم و ضروری می باشد و باید در جهت ارتقای سطح استاندارسازی باید اقدامات لازم صورت گیرد.
وی با تاكید بر تعامل دوجانبه جامعه هتل داران و اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد بیان كرد: ارتباط متقابل این دو دستگاه كلید راهگشای بررسی و رفع نقصها حوزه هتل داری و در نهایت ارتقای سطح خدمات و عملكرد هتل ها در جهت توسعه گردشگری یزد خواهد بود.
فاطمی از لزوم ساماندهی هر چه زودتر خانه های مسافر غیرمجاز اطلاع داد و تصریح كرد: بیشتر از سه هزار خانه مسافر غیرمجاز در استان یزد بخصوص در روزهای عید نوروز فعال بودند و تنها بیشتر از ۱۰۰ مورد از این مراكز پروانه دار هستند.
وی اظهار داشت: باید خانه های مسافر غیرمجاز به منظور رفع تداخل صنفی با هتل ها، جمع آوری، ساماندهی و در چهارچوب قوانین جامعه هتل ها فعال شوند تا از جانب دیگر احتیاج به توسعه زیرساخت های گردشگری هم برطرف شود.
«سید امیر ناصر طباطبایی» رئیس جامعه هتل داران استان هم با تاكید بر لزوم ایجاد روابط دو جانبه اداره كل میراث فرهنگی و جامعه هتل داران، تصریح كرد: هتل ها و مراكز اقامتی، زیرساخت های قابل توجه و از مهمترین لزوم های توسعه گردشگری استان محسوب می شوند.
وی با اشاره به مشكلات این جامعه، خاطرنشان كرد: اقامتگاه ها و خانه های مسافر غیرمجاز یكی از مشكلاتی هستند كه با ارزان فروشی باعث مشكلاتی برای جامعه هتل داران شدند.
طباطبایی با اشاره به افزایش خدمات نوروزی و افزایش نظارت بر واحدهای اقامتی و هتل ها، خاطرنشان كرد: از آنجایی كه هتل ها زیرساخت های ضروری و حیاتی گردشگری هستند، باید خدمات مناسبی را به گردشگران عرضه كنند و خوشبختانه در روزهای نوروز هم خدمات در نهایت كیفیت و به بهترین شكل به منظور آسایش و رضایت گردشگران عرضه شد.




1398/03/03
22:44:53
5.0 / 5
4620
تگهای خبر: خدمات , فرهنگ , كیفیت , گردشگران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵