BonAir
بن ایر

برندسازی نمد ابرسج شاهرود کلید ورود به بازارهای جهانی

برندسازی نمد ابرسج شاهرود کلید ورود به بازارهای جهانی

به گزارش بن ایر، معاون صنایع دستی کشور با تاکید بر ظرفیتهای بازار داخلی و خارجی، بر ضرورت برندسازی نمد ابرسج شاهرود بعنوان گامی ضروری برای تجاری سازی و معرفی این هنر در زمینه بین المللی تاکید کرد.



به گزارش بن ایر به نقل از مهر، مریم جلالی ظهر دوشنبه در دیدار با هنرمندان صنایع دستی شاهرود در محل فرمانداری این شهر نمد را ظرفیت باارزش برای بازارهای داخلی و خارجی دانست و اظهار داشت: روستای ابرسج می تواند به عنوان قطب نمدبافی کشور معرفی شود.
وی با تکیه بر این که برای صادرات محور شدن این محصول نیازمند ایجاد زیرساخت ها هستیم، اضافه کرد: این زیر ساخت شامل تقویت دانش بازاریابی، ایجاد برند مستقل، توجه به بازارهای آنلاین و تکمیل سیستم ارزش است.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی قول پیگیری ثبت ملی روستای ابرسج به عنوان روستای نمد بافی کشور را داد و عنوان کرد: در این راه همراهی مدیریت شهری و فرمانداری می تواند به این مهم شتاب بخشد.
جلالی از افزایش ۱۰ برابری تسهیلات صنایع دستی طی امسال آگاهی داد و اشاره کرد: این تسهیلات به نسبت سنوات قبل رشد ۲۲ درصد داشته و فرصت خوبی برای رسیدن به اهداف فوق است.
وی از اختصاص یک هفته برای معرفی و فروش صنایع دستی شاهرود در خانه صنایع دستی تهران آگاهی داد و اظهار داشت: برای تبدیل یک برند همراهی همه هنرمندان شاهرود در ایجاد و برگزاری و حضور رویدادهای ملی و جریان صنایع دستی از الزامات این رویه است.
خلاصه اینکه وی با تاکید بر اینکه برای صادرات محور شدن این محصول نیازمند ایجاد زیرساخت ها هستیم، افزود: این زیر ساخت شامل تقویت دانش بازاریابی، ایجاد برند مستقل، توجه به بازارهای آنلاین و تکمیل سیستم ارزش است. جلالی از افزایش ۱۰ برابری تسهیلات صنایع دستی طی امسال آگاهی داد و اشاره کرد: این تسهیلات به نسبت سنوات قبل رشد ۲۲ درصد داشته و فرصت خوبی برای رسیدن به اهداف فوق است.

منبع:

1404/10/02
12:56:10
5.0 / 5
7
تگهای خبر: فرهنگ , كشور , میراث فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲