BonAir
بن ایر

شکایت های سفر را کجا ببریم؟

شکایت های سفر را کجا ببریم؟

به گزارش بن ایر مسؤول کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر اعلام نمود: شماره تلفن 09629 در تعطیلات عید فطر برای ثبت شکایت مسافران فعال گردیده است.


به گزارش بن ایر به نقل از ایسنا، این سامانه بر اساس اعلام ستاد هماهنگی خدمات سفر ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایت مسافران است. به جز این شماره تماس، ثبت شکایت ها بوسیله سامانه اینترنتی https: //www.۰۹۶۲۹.ir// نیز امکان پذیر است.
یحیی نقی زاده محجوب، مسؤول کمیته نظارت این ستاد همین طور گفته است: اهتمام می شود برای تامین رضایت مسافران، شکایت های ثبت شده به سرعت بررسی و در صورت لزوم نمایندگان نظارت به محل اعزام شوند.
مسؤول کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر از مسافران درخواست کرده در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در مراکز و تاسیسات گردشگری، موارد را بوسیله این سامانه ثبت و اطلاع رسانی کنند.
علاوه بر شکایت، سامانه ۰۹۶۲۹ درباره راه ها، مراکز اقامتی و پذیرایی، آب و هوا، جاذبه های گردشگری و دیگر خدمات مربوط به سفر ملزم به اطلاع رسانی است.




منبع:

1401/02/13
12:16:45
5.0 / 5
398
تگهای خبر: خدمات , سفر , گردشگری , مسافر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲