BonAir
بن ایر

صنعا:

هدف از تجاوزات آمریکایی انگلیسی به یمن، سرپوش نهادن بر جنایت های صهیونیست هاست

هدف از تجاوزات آمریکایی انگلیسی به یمن، سرپوش نهادن بر جنایت های صهیونیست هاست

بن ایر: به گزارش بن ایر، وزارت امور خارجه دولت نجات ملی یمن خاطرنشان کرد: تجاوز آمریکایی ـ انگلیسی به جمهوری یمن برای سرپوش گذاشتن دائمی بر جنایات جنگی و نسل کشی دشمن صهیونیستی در غزه است.


به گزارش بن ایر به نقل از ایسنا، وزارت امور خارجه دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعا) تجاوزات دیشب آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم نمود.
این وزارت خانه با صدور اطلاعیه ای تجاوز آمریکا و انگلیس به استانهای صنعا، تعز، البیضا، حجه، صعده را محکوم و آنرا مغایر با مقررات بین المللی و منشور سازمان ملل عنوان نمود.

به نقل از سایت خبری المسیره، وزارت امور خارجه دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعا) در بیانیه خود اعلام نمود: تجاوز آمریکایی ـ انگلیسی به جمهوری یمن برای سرپوش گذاشتن دائمی بر جنایات جنگی و نسل کشی دشمن صهیونیستی در غزه است.

این وزارت خانه آمریکا و انگلیس را مسئول ادامه تهدید کشتیرانی و تجارت بین المللی دانست.

وزارت امور خارجه در صنعا خاطرنشان کرد حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی-انگلیسی در ۲ دریای سرخ و عرب نوعی اشغالگری است که همه کشورهای مشرف به این ۲ دریا باید با آن مبارزه کنند.

ارتش آمریکا و انگلیس دیشب طی ۲ حمله مناطق مختلف یمن را هدف قرار دادند.

آمریکا و انگلیس به بهانه محافظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ طی چند روز اخیر بارها مواضع جنبش انصارالله یمن را مورد حمله قرار داده اند.





منبع:

1402/11/15
22:48:14
5.0 / 5
319
تگهای خبر: كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳