BonAir
بن ایر

ارزش افزوده راهکاری برای علاقه مندی گردشگران به سفر

ارزش افزوده راهکاری برای علاقه مندی گردشگران به سفر

به گزارش بن ایر خراسان رضوی مسافر امروز برای تجربه شخصی سفر می کند بنابراین در جستجوی متخصصان بااستعداد گردشگری می باشد که تجربه یک سفر پرارزش و تکرارنشدنی را برای وی فراهم نمایند.


به نقل از نیوز، از آنجائیکه افراد ارتباط زیادی با دیگران برقرار می کنند و تجربیات با ارزش بالا امکان دارد برای هر میهمان اندکی متفاوت به نظر برسد، مشاغل گردشگری و میهمان نوازی باید تجربه و توانایی را برای عرضه تجارب متناسب داشته باشند.
برقراری ارتباط با مهمانان
با میهمانان خود ارتباط برقرار کنید. شما یک فرصت قدرتمند از ارتباطات اولیه برای قدردانی، سپاسگزاری و اعتماد به میهمان خواهید داشت. در طول مراحل رزرو، با پرسیدن انوع سوالات می توانید میهمانان را بهتر بشناسید و برای آنان ارزش قائل شوید. علاوه بر این، ایمیل های منظم پیش از رزرو به میهمانان این فرصت را می دهد تا با شما ارتباط برقرار کنند و از قبل سوالاتی را بپرسند و برای سفر خود آماده باشند.
گزینش تجربیات به یاد ماندنی
تجربیات به یاد ماندنی را انتخاب کنید. چه احساسی خواهید داشت اگر فردی یک ویدیوی شخصی به شما ارسال نماید و بگوید چقدر از دیدار شما هیجان زده است؟ این امکان دارد به شما این حس را بدهد که یک تجربه شخصی دارید. وقتی مسافران را با نام بشناسید و با آنان مانند دوستان رفتار کنید ارزش زیادی برای آنان قائل هستید باآنکه ملزم به ارسال فیلم برای هر رزرو نیستید اما می توانید با هر میهمان آشنا شوید و بدانید که ترجیح او برای یک تجربه پرارزش چیست.
ایجاد سهولت در سفر
تصور نکنید که میهمانان شما شرکت کننده در یک مسابقه هستند. در صورت اشتباه در مسیر، تدارکات ساده سفر می تواند ناامیدکننده باشد. عرضه ارزش افزوده سفر و گردشگری امکان دارد به آسانی شامل کم هزینه ترین و مقرون به صرفه ترین مسیر برای مهمانان در رسیدن به مقصد باشد و با برقراری ارتباط با میهمانان، چگونگی در دسترس بودن خویش را برای کمک به آنها در صورت نیاز تقویت می کنید. میهمانان را پیش از شروع س فر یا فعالیت خود از مکان های سرویس بهداشتی آگاه کنید تا سوالاتی در این مورد را به حداقل برسانید. اگر در فرایند رزرو بارها و بارها سوالات مشابه و تکراری پرسیده می شود، آنها را در ایمیل های پیش رزروشده یادآوری کنید.
ارتباطات الهام بخش فرهنگی
از ارتباطات فرهنگی الهام بگیرید. بخشی از جذابیت ورود به یک شهر جدید این است که چه مقدار می توانید کشف کنید. اگر میهمانان به مدت چند شب، برای دوچرخه سواری در شهر یا تور پیاده روی به شما ملحق می شوند، نکته ای را مطرح کنید و از آنان بپرسید که در مسافرت خود به دنبال چه کاری هستند. اگر آنان می خواهند از یک مکان مشخص بازدید یا نوع خاصی از غذا را امتحان کنند، موارد دلخواه شخصی خویش را با آنان به اشتراک بگذارید. میهمانان از شنیدن سفارش های محلی راهنمایان استقبال می کنند.


آموزش مهارت جدید
مهارت جدیدی بیاموزید. یک فرد با استعداد، صرف نظر از سن می تواند چیز جدیدی به شما یاد دهد. مثلاً اگر کلاس آشپزی عرضه می شود، دستورالعمل ها را به همراه فیلم آموزشی به بینندگان عرضه دهید تا بتوانند به صورت مرحله ای استفاده کنند. همینطور با اشتراک گذاری عبارات مشترک در طول سفر با زبان محلی با آنان تعامل برقرار کنید.
ارائه نکات خودمانی
با عرضه نکات خودمانی برای توریستهایی که در جستجوی مناطق دیگری هستند که احیانا پیش از این در لیست آنها وجود نداشته است، ارزش ایجاد کنید، ارزش افزوده در گردشگری را میتوان بعنوان مراقبت از موارد کوچک خلاصه کرد. بعلاوه، احساس خودمانی داشتن، دید کاملا متفاوتی به مسافران می دهد. میهمانان علاقه مند هستند که بعنوان یک راهنمای تور، دانش خویش را با آنان به اشتراک بگذارید. با رجوع و پرسیدن سوالات درباره سفر و اختصاص وقت برای ارتباط با آنان (موارد یک رزرو با کیفیت) سبب شوید که میهمانان احساس دیده شدن و شنیده شدن داشته باشند.
ارائه موارد جدید
موارد اضافه عرضه دهید تا میهمانان را ترغیب کنید که اگر اوقات خوبی را سپری می کنند با یک تخفیف جزئی یک یا دو شب بیشتر بمانند. این موارد می تواند برای افرادی که مایل به اقامت طولانی تر هستند، خصوصا در زمان های غیرپیک مفید باشد.
انعطاف پذیر در رزرو و انصراف
رزرو و انصراف انعطاف پذیر را عرضه دهید. در صورت بسته شدن مرزها و یا لغو پروازها، درباره گزینه تعویق و لغو شفاف باشید.
اشتراک گذاری یادداشت های تشکرآمیز
یادداشت های تشکرآمیز دست نویس را به اشتراک بگذارید. در دنیای دیجیتال بیان احساسات اندکی دشوار است و می توانید با عرضه یادداشتی برای میهمانان این احساس را به آنان منتقل کنید. افزودن ارزش بمحض خروج مهمانان، مبحث ادامه گفتگو از راه شبکه های اجتماعی و از راه ایمیل خواهد بود.




منبع:

1400/05/10
13:09:19
5.0 / 5
676
تگهای خبر: آموزش , پرواز , توریست , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵