از بهشت زهرا تا بهشت مریم خط خطی روی تاریخ تهران!
بن ایر: بیش از سه ماه است که دو طرف خیابان منتهی به قبرستان های ارامنه در دروازه دولاب تهران را بسته اند تا میدانی بزنند، دو طرف را سردری نصب کرده، ورودی بگذارند و حتی حرف بود از ایجادِ اقامتگاهی برای ازراه دور آمدگان بود تا احیانا در قبرستان احداثش کنند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ۱۸:۴۵:۵۹