BonAir
بن ایر

مقام روس:

بهتان زنی بلینکن به روسیه بی پایه و اساس است

بهتان زنی بلینکن به روسیه بی پایه و اساس است

بن ایر: معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت، گفته های بلینکن در خصوص این که روسیه درحال انجام حملات هیبریدی مقابل مرزهای کشورهای ناتو است، تلاشی از طرف آمریکا برای پیش بردن اقداماتش مقابل مسکو است.


به گزارش بن ایر به نقل از ایسنا، الکساندر گروشکو معاون وزیر خارجه روسیه در مصاحبه ای با خبرگزار تاس در توضیح سخنان آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا اظهار داشت: «این صحبت ها مقابل ما فرافکنی هستند. برای همه واضح است که کشورهای غربی با بهره گیری از تلفیقی از تاکتیک های اقتصادی درحال جنگ ترکیبی مقابل روسیه هستند.»
بگفته گروشکو، غرب همین طور «فشار نظامی همچون بوسیله تشدید وضعیت نظامی در اوکراین» اعمال می کند.
وی افزود: «من در مورد تحویل بیشتر سلاح های دوربرد و کشنده و رفع محدودیت های استفاده از آنها صحبت می کنم. از نظر ایدئولوژیک، آنها با طرح ادعاهای خاص درباره ی ما، روسیه را شیطانی جلوه می دهند.»
معاون وزیر خارجه روسیه همین طور اظهار داشت: «اظهار سیاستمداران بلندپایه و به ظاهر عاقل که در صورت پیروزی روسیه در اوکراین، کشورهای حوزه بالتیک و لهستان قربانیان بعدی روسیه خواهند شد، مضحکترین ادعا مقابل مسکو است.»
گروشکو در آخر اضافه کرد: «بنابراین، اینجا چیز جدیدی وجود ندارد. آنها همان گفته های قدیمی بی پایه و اساس را منتشر می کنند تا مردم را در کشورهای خود فریب دهند.»



1403/03/14
15:29:32
5.0 / 5
241
تگهای خبر: كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳